|Listed in category:
Have one to sell?

Klemmfix Plissee Faltrollo ohne Bohren Fenster Tür Plisseerollo Plisee Easyfix

⭐⭐⭐⭐⭐ 35-115cm Breite ✅ 100-200cm Länge 👍 +Klemmträger
EUR 9.90
ApproximatelyUS $10.54
Condition:
New
19 available / 42,507 sold
This one's trending. 42507 have already sold.
Breathe easy. Returns accepted.
Shipping:
Does not ship to United States. See detailsfor shipping
Located in: Hohenschäftlarn, Germany
Delivery:
Varies
Returns:
1 month returns. Buyer pays for return shipping. See details- for more information about returns
Payments:
     
Earn up to 5x points when you use your eBay Mastercard®. Learn moreabout earning points with eBay Mastercard

Shop with confidence

eBay Money Back Guarantee
Get the item you ordered or your money back. Learn moreeBay Money Back Guarantee - opens new window or tab
Seller assumes all responsibility for this listing.
eBay item number:312141137682
Last updated on Apr 23, 2024 03:57:04 PDTView all revisionsView all revisions

Item specifics

Condition
New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is ...
Verstellbarkeit
Bediengriffe
Lamellengröße
20 mm
Pflegeanleitung
Pflegeleicht
Abteilung
Erwachsene, Jugendliche
Produktart
Plissee
Stil
Modern
Besonderheiten
Drinnen
Material
Plissee
Größe
Nach Wahl
Herstellernummer
20000327
Marke
VICTORIA M
Zimmer
Geeignet für alle Zimmer
Modell
VICTORIA M EasyFix Plissee
Rahmenstärke
14 mm, 18 mm, 19 mm, 20 mm, 21 mm
Montage
Klemmbar
Muster
Einfarbig
Transparenz
Blickdicht

Item description from the seller

Business seller information

Value Added Tax Number:
  • DE 130257434
Jalousiescout

Jalousiescout

99.3% positive feedback
3.1M items sold
Joined Oct 2003

Detailed seller ratings

Average for the last 12 months

Accurate description
4.9
Reasonable shipping cost
5.0
Shipping speed
5.0
Communication
5.0

Seller feedback (968,793)

n***z (774)- Feedback left by buyer.
Past 6 months
Verified purchase
OP Qualität!! sehr schnelle Lieferung!! Ist, wenn man das erste Plissee begriffen hat, eine super Lösung mit den Stahlseilen und der Verdreh Spannung, statt, wie bisher gewohnt, dünne Schnüre nutzen und mittels Knoten ablängen zu müssen. Alle weiteren Plissee's ließen sich schnell und easy verbauen 👍
s***g (99)- Feedback left by buyer.
Past 6 months
Verified purchase
Ich bin wirklich begeistert vom Produkt, die Plissee ist sehr wertig verarbeitet und sehr gut zu montieren. Sieht Anfangs etwas wild aus was an Teilen vor einem liegt, aber nach paar Startschwierigkeiten, echt super leicht zusammen zu bauen. Jederzeit wieder und echt weiter zu empfehlen 👍🏻
u***u (758)- Feedback left by buyer.
Past 6 months
Verified purchase
Alles super gelaufen, schnelle Lieferung, gerne wieder.TOP!!! Eine Anmerkung habe ich dennoch. Ich habe das Plissee mit Klebespannschuhen verspannt, weil ich ein Panoramafenster habe. Ist bei den Stahlseilen etwas schwierig, sie stramm zu verspannen!
See all feedback