|Listed in category:
Have one to sell?

Suit Mens Regular 3 Divider Jacket Pants Vest Office Business Wedding Groom-

Original Text
Anzug Herren Regular 3Teiler Sakko Hose Weste Büro Business Hochzeit Bräutigam
EUR 79.99
ApproximatelyUS $85.50
Condition:
New with tags
More than 10 available / 4,336 sold
This one's trending. 4336 have already sold.
Shipping:
Does not ship to United States. See detailsfor shipping
Located in: Rot am See, Germany
Delivery:
Varies
Returns:
Seller does not accept returns. See details- for more information about returns
Payments:
     
Earn up to 5x points when you use your eBay Mastercard®. Learn moreabout earning points with eBay Mastercard

Shop with confidence

eBay Money Back Guarantee
Get the item you ordered or your money back. Learn moreeBay Money Back Guarantee - opens new window or tab
Seller assumes all responsibility for this listing.
eBay item number:141572444925
Last updated on Apr 25, 2024 05:29:28 PDTView all revisionsView all revisions

Item specifics

Condition
New with tags: A brand-new, unused, and unworn item (including handmade items) in the original ...
Beinform
Gerades Bein
Rückenschlitz
Ohne
Abteilung
Herren
Stil
3-Teiler
Produktart
Anzug
Knöpfung der Jacke
Zwei-Knopf
Größenkategorie
Normalgröße
Besonderheiten
Innentaschen
Anlass
Business
Stückzahl
3
Personalisieren
Nein
Vintage
Nein
Bundfalte
Bundfalte
Modifizierter Artikel
Nein
Rückenschlitz-Form
Ohne
Knopfanzahl
Zwei-Knopf
Muster
Unifarben
Textilpflege
Nur Handwäsche
Jackenrevers-Form
Reversekragen
Handgefertigt
Ja
Passform
Regular
Material
Polyester, Viskose
Länge
Regular
Futtermaterial
Polyester
Gewebeart
Stoff
Jackenärmel-Knopfart
Drei-Knopf
Marke
Markenlos
Präzises Material
60% Polyester 40% Viskose
Herstellungsland und -region
Rumänien
Jacken-/Mantellänge
Normal
Thema
Hochzeit
Jahreszeit
Frühling, Herbst, Winter
Jackenschnitt
Einreihig
Anzahl der Teile
3-teilig

Item description from the seller

Business seller information

Value Added Tax Number:
  • DE 272533459
Beauty-Flavour

Beauty-Flavour

98.6% positive feedback
444K items sold
Joined Apr 2004
Usually responds within 24 hours

Detailed seller ratings

Average for the last 12 months

Accurate description
4.9
Reasonable shipping cost
4.9
Shipping speed
4.9
Communication
4.9

Seller feedback (199,839)

9***o (268)- Feedback left by buyer.
Past 6 months
Verified purchase
Eigentlich wollte ich den Artikel neutral bewerten, habe den Artikel schnell erhalten und die Qualität stimmte. Ich gab den Artikel allerdings wieder zurück mit der Begründung, bei den Taschen handelt es sich um "Fake-Taschen". Bei einem anderen Hersteller einen Anzug bestellt und dort das selbe "Problem". Musste dann allerdings feststellen, dass die Taschen absichtlich zugenäht sind, um Schäden zu vermeiden. Hätte ich es vorher gewusst, hätte ich den hier bestellten Anzug behalten.
i***6 (1675)- Feedback left by buyer.
Past year
Verified purchase
Musste den Anzug leider zurückschicken, da die Hose, im Gegenteil zum Sacko, viel zu eng war. Rücksendung via Hermes hat gut geklappt. Geld heute zurückerhalten. Somit gibt es nichts zu meckern, Danke!
n***j (479)- Feedback left by buyer.
Past 6 months
Verified purchase
Guter Anzug leicht und gute Passform. Lieferung schnell und unkompliziert. Gerne wieder.
See all feedback